Bolu Ticaret ve Sanayi Odası, üye memnuniyetinin sürekliliği ve sürdürülebilirliği temel amacı doğrultusunda, üyelerinin sorun, talep ve önerilerini düzenli biçimde, birinci elden ve kolayca iletebildiği, taleplerin hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığı, kanun ve mevzuat hükümleri çerçevesinde değerlendirildiği ve gerekli iyileştirmelerin yapılarak takip edildiği çözüm odaklı bir üye ilişkileri sistemi oluşturmayı temel politika olarak belirlemiştir. Oda üyeleriyle olan ilişkilerini, iletişim prosedüründe yer verilen hususları gözeterek yerine getirir. Odanın tüm organları ve çalışan kadrosu, görev ve sorumluluk bilincini bu politika uyarınca ve sürekli iyileştirme prensibiyle çalışmalarına yansıtır.
Bolu Ticaret ve Sanayi Odası, kalite değerleri çerçevesinde, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, ilkelerine bağlı, üye odaklı yönetim anlayışı ile;
- Odamıza ulaşan şikayetlerin şeffaf, objektif, adil, hesap verilebilir, ve gizlilikle ele alındığını,
- Müşterilerimizin şikayet, talep, başvuru ve önerilerini Odamıza kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiğini,
- Kendimizi müşterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiğini,
- Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğunu, aynı şikayetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,
- Müşterimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduğunu,
- Şikayetlerin yasal şartlara, kanunlara, yönetmeliklere uygun, sürekli iyileştirmeler ile çözümlerinin sağlandığını,
- Şikayetlerin tüm çözüm yolları tükenene veya müşteri memnuniyeti sağlanana kadar takip edildiğini,
- Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarına uygun olarak Odamızın tüm üyeleri, çalışanları ve diğer paydaşlarına taahhüt ederiz.