BOLU TİCARET VE SANAYİ ODASI
MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ
Müşteri Şikâyet İletişim Kanalları
- www.bolutso.org.tr Web sitemizdeki “Müşteri Öneri Şikayet Paneli
- [email protected] E-mail adresine e-posta ile,
- 0 374 215 16 94 nolu fax aracılığı ile,
- 0 374 215 16 92 nolu telefon aracılığı ile,
- 0 549 627 14 00 WhatsApp hattı üzerinden mesaj ile,
- Tüm sosyal medya hesaplarımız üzerinden,
- Google Yorumlar aracılığı ile,
- Üyelerimizden alınan anketler aracılığı ile,
- Tüm personelimizle yüz yüze yaptığınız görüşmelerde ve
- Üye ziyaretlerimizde, şikâyetleriniz veya önerileriniz ile ilgili detayları bizlerle paylaşabilirsiniz.
Bolu Ticaret ve Sanayi Odası, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir. Bolu Ticaret ve Sanayi Odası şikâyet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doğrultusunda telefon ve fax dışında kalan diğer iletişim kanallarından gelen şikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.
Bildirimleri Kayıt Altına Alma
Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kaydedilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.
Şikâyetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Bolu Ticaret ve Sanayi Odası kendisine ulaşan şikâyetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir. Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. Şikayet Yönetim Temsilcisi elde ettiği bulguyu Bolu Ticaret ve Sanayi Odası’nda şikâyetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.
Nihai Bilgilendirme
Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikâyet kaydı sonuçlandırılır.